fbpx

Dažniausiai užduodami klausimai

Tai treniruotės, kurių metu, darant įvairius funkcinius pratimus, papildomai į mūsų raumenis elektros impulsų pagalba yra siunčiami signalai, kurie lemia šių raumenų susitraukimą (angl. electrical muscle stimulation, EMS). Tai yra lygiai tokie patys signalai, kuriuos mūsų smegenys siunčia į raumenis, norint juos sutraukti. To pasekoje treniruotė yra žymiai efektyvesnė, nes raumenys yra sutraukiami daug daugiau kartų ir yra pasiekiami net giluminiai raumenys, kurių dažniausiai įprastos treniruotės metu neištreniruojame.

Yra keli pagrindiniai skirtumai. Visų pirma, EMS treniruotės trunka tik 20 min., o tuo tarpu įprasta treniruotė sporto salėje trunka apie valandą. Antra, EMS treniruotės metu yra aktyvuojama daugiau nei 90% visų raumenų, o įprastos treniruotės sporto salėje metu dažniausiai aktyvuojame apie 50% raumenų. Trečia, EMS pagalba galime pasiekti ir ištreniruoti ir giluminius raumenis, ką įprastos treniruotės metų yra sunku padaryti. EMS treniruočių metu visi pratimai yra atliekami arba su savo svorius arba naudojant labai nedidelius svarmenis, ko pasekoje neapkrauname sąnarių ir nugaros.  To išvengti įprastų treniruočių metu sporto salėje yra dažnai labai sunku.

EMS technologija nėra naujas dalykas ir medicinos srityje yra naudojama jau nuo 1960 metų, o pastaruosius kelioliką metų – labai aktyviai ir sporto srityje. Ją naudoja tiek profesionalūs sportininkai, papildantys šiomis treniruotėmis savo įprastą treniruočių rutiną, tiek ir visi kiti, norintys numesti svorio, sustiprėti, pagerinti bendrą fizinę būklę.

Kadangi tai yra žemų dažnių elektros impulsai, jie nepasiekia jokių kitų organų ir stimuliuoja tiktai raumenis.

Dėl šių priežasčių EMS treniruotės yra visiškai saugios ir, sportuojant su profesionaliu sertifikuotu EMS treneriu, duoda apčiuopiamų teigiamų rezultatų.

Tikrai ne. Yra jaučiamas tik nedidelis dilgčiojimas, kurį galima reguliuoti atsižvelgiant į tai, kaip klientas jaučiasi.ikrai ne. Yra jaučiamas tik nedidelis dilgčiojimas, kurį galima reguliuoti atsižvelgiant į tai, kaip klientas jaučiasi.

EMS treniruotės yra efektyvus būdas deginti riebalus, numesti nereikalingo svorio, padidinti raumenų masę, sustangrinti odą, pagerinti kraujo apytaką, moterims tai yra puiki priemonė kovoti su celiulitu. Atsigaunantiems po traumų, tai yra geras būdas vėl pradėti sportuoti, neapkraunant sąnarių ir nugaros. Be to, dėl šių treniruočių efektyvuumo, jos trunka tik 20 min ir į jas nereikia nieko atsinešti – mes pasirūpiname viskuo – apranga, rankšluosčiais, vandeniu bei visa sportui skirta įranga. Todėl EMS treniruotės puikiai tinka užimtiems ir savo laiką taupanties žmonėms, kurie nori sportuoti ir pasiekti savo užsibrėžtų tikslų.  

EMS treniruotės iš esmės yra tinkamos visiems – pradedant tais, kurie nori atsikratyti nereikalingo svorio, sustiprėti ar tiesiog pagražinti kūno formas ir baigiant profesionaliais sportininkais, kurie nori dar vienu lygiu aukščiau pakelti savo fizinį pasiruošimą. Žinoma, kaip ir užsiimant bet kuriuo sportu, jums prieš tai reikėtų su treneriu aptarti savo fizinę būklę, traumų istoriją, galbūt kažkokias problemines vietas. Mes tą visada darome su savo klientais ir detaliai praeiname visą „kontrolinį sąrašą“ klausimų. Esant reikalui, mus konsultuoja ir sporto medicinos gydytojas pas kurį mes siunčiame konsultacijoms ir savo klientus.

Treniruotėms nereikia niekaip specialiai pasiruošti ar kažką atsinešti su savimi. Mes pasirūpiname viskuo: apranga, rankšluosčiais, vandeniu bei visa sportui skirta įranga. Dėl to yra labai patogu atvykti į šias treniruotes tiesiai iš biuro ar tiesiog radus savo darbotvarkėje laiko trumpai sporto pertraukėlei.

Taip, žinoma. EMS treniruotės yra puikus būdas pradėti sportuoti ir pasiekti savo užsibrėžtų tikslų. Mes tokių klientų turime ne vieną ir jie yra patenkinti treniruotėmis bei jų rezultatais.

Kadangi EMS treniruočių metu mūsų raumenys dirba labai intensyviai, išmankštinti jiems pilnai pakanka 20 min. Ilgesnė treniruotė būtų perteklinė ir tiesiog nualintų raumenis.

Kadangi treniruotės metu mūsų raumenys yra papildomai tiesiogiai stimuliuojami žemų dažnių elektros impulsų, jie vienos treniruotės metu gali susitraukti daugiau kaip 36 000 kartų (t.y. 30-40 mikro susitraukimų visuose stimuliuojamuose raumenyse per vieną sekundę), įskaitant ir giluminius raumenis. Būtent dėl šių priežasčių EMS treniruotės prilygsta valandos ar ilgesnei treniruotei įprastoje sporto salėje.

Taip, žinoma. Tačiau, kaip ir siekiant bet kokių kitų rezultatų EMS treniruotėmis, labai svarbu yra tinkama ir suderinti mityba. Dėl to mes tą labai akcentuojame savo klientams ir konsultuojame juos mitybos klausimais.

Kadangi EMS treniruotės yra labai intensyvios, užtenka treniruotis 1-2 kartus per savaitę. Visada klientams rekomenduojame pradėti nuo vieno karto per savaitę ir žiūrėti kaip jie jaučiasi, kaip jų organizmas atsistatinėja po treniruotės. Jeigu fizinė būklė leidžia ir yra jaučiamas poreikis, vėliau galima treniruotis ir 2 kartus per savaitę. Žinoma, jeigu EMS yra ne vienintelis sportas, kuriuo užsiimate, tuomet, matyt, pilnai užteks ir 1 karto per savaitę. Bet šį klausimą ir visą treniruočių programą reikėtų detaliau aptarti su savo asmeniniu treneriu.

EMS treniruotės puikiai papildo treniruotes tiek įprastoje sporto salėje, tiek užsiimant kitomis sporto šakomis. Iš žymesnių sportininkų, kurie į savo rutiną įtraukė EMS treniruotės, paminėtini lengvaatletis Usain Bolt, futobolininkai Christiano Ronaldo ir Karim Benzema, tenisininkas Rafael Nadal. Žinoma, dėl EMS treniruočių įtraukimo į savo treniruočių programą reikėtų pasikonsultuoti su savo asmeniniu treneriu, kad būtų nustatytas optimalus krūvis ir būtų galima pasiekti geriausių rezultatų.

FIT-PRO studijoje visos treniruotės vyksta tik su asmeniniais treneriais. Tai yra daroma ne tik norint padėti pasiekti klientams maksimalių rezultatų ir padaryti treniruotes kuo efektyvesnes, bet ir dėl saugumo. Klientams parenkame optimalų krūvį, treniruotės eigoje sekame, kad jis visda būtų tinkamas, užtikriname, kad pratimai būtų atliekami taisyklingai ir nedarant žalos savo kūnui. Dėl šių priežasčių mes visada rekomenduojame užsiimti EMS treniruotėmis tik su profesionaliu sertifikuotu EMS treneriu.

FIT-PRO sporto studijoje naudojame EMS srityje lyderiaujančios E-Fit kompanijos pagamintus profesionalius treniruoklius:

  • jie pasižymi tuo, kad atitinka aukščiausius kokybės ir saugumo reikalavimus, ką patvirtina išduoti sertifikatai JAV bei Europos Sąjungoje.
  • E-Fit treniruokliai taip pat turi patentuotą IST (impulse-shift technology) technologiją, kuri užtikrina, kad vienu metu tik viena raumenų grupė yra stimuliuojama impulsais (impulsai iš vienų elektrodų į kitus yra parduodami nepastebimai). Tai užtikrina labai švelnią ir nuoseklią raumenų stimuliaciją, kuo nepasižymi kitų kompanijų parduodami treniruokliai.
  • treniruočių metu taip pat naudojame specialiai pritaikytą, patogią ir lanksčią aprangą ant kurios yra pritvirtinti elektrodai. Ši apranga leidžia elektrodus tiksliai uždėti ant stimuliuojamo raumens, nepriklausomai nuo žmogaus kūno sudėjimo. Tai yra taip pat E-Fit patentuota technologija (FCPE – Flexi Carbon Plate Electrodes).

Mes rekomenduojame pasitarti su savo šeimos gydytoju, ar Jums apskritai galima sportuoti ir kokiu fiziniu krūviu, o mes pasirūpinsime Jums subalansuotų treniruočių sudarymu.

Susisiekite

Turite klausimų ? Parašykite mums.

Start typing and press Enter to search